Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2010 23:46 - Разкошна къща с аромат на естествена дървесина
Автор: cerise Категория: Хоби   
Прочетен: 9029 Коментари: 10 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image image



image



Аромата на естествена дървесина е превзел тази невероятна къща. Тук има естествена  дървесина в изобилие: не само от вън, но и от вътре-стените, тавана, парапетите, дограмата на прозорците. Чуството за топлина и уют е непреодолимо. :)

Почти всички прозорци са покрити с лек текстил, за да има много естествена светлина в дома.  Сред страхотните решения на вътрешния дизайн има такива неща като: ръчно изработени камина в хола с типичния за страната стил,  фурна в кухнята, изпълнена в старинен стил, дървени мебели с античен ефект в банята и много други. 
                                       Насладете се на тази топлина:  :)


image



image





image



image



image



image



image



image











Тагове:   къща,   аромат,


Гласувай:
21



1. malkiatprintz - Горе-долу така си представям ид...
20.04.2010 07:07
Горе-долу така си представям идеалната вила, Сериз, но за постоянен дом... е, няма да откажа де :)
цитирай
2. cerise - Тук освен много дърво,
20.04.2010 13:00
като че ли има и много спокойствие ... :))...така че, точно в тази къща бих живяла за постоянно, а за вила е направо - перфектна ...:))
цитирай
3. kaprizna - Бих живяла
20.04.2010 14:43
в тази нестандартна къща...
Харесва ми!
цитирай
4. malkiatprintz - За спокойствието две мнения няма :) ...
20.04.2010 15:27
За спокойствието две мнения няма :) Просто я усещам някак пасторално. Не мога да я свържа с всекидневие, но именно за това за мен е идеална за почивка в свободните дни. А къде се намира тази красота?
цитирай
5. cerise - :))
20.04.2010 22:42
kaprizna написа:
в тази нестандартна къща...
Харесва ми!

о,да,нестандартна и необикновенна и тъкмо затова и на мен ми допада :)) Спокойна нощ от мен, kaprizna :)
цитирай
6. cerise - За спокойствието две мнения няма :) ...
20.04.2010 23:10
malkiatprintz написа:
За спокойствието две мнения няма :) Просто я усещам някак пасторално. Не мога да я свържа с всекидневие, но именно за това за мен е идеална за почивка в свободните дни. А къде се намира тази красота?


Не е конкретизирано в статията, но от всичко, което прочетох, останах с впечатлението, че тази чаровна къща се намира най-вероятно във Франция ...:)
цитирай
7. malkiatprintz - Хехехе. . . Може и Холандия да е - в...
21.04.2010 02:56
Хехехе... Може и Холандия да е - ветропоказателят на третата снимка представлява риба меч, а не петел, на петата снимка, на полицата над камината има чифт декоративни типични холандски обувки, както и макет на кораб... Холандците са по-свързани с морето, а французите са шовинисти... може да слагат африкански статуетки, но няма да сложат холандски обувки... Елементарно, Уотсън... :) Шегувам се, Сериз, това не е важно, къщата наистина си е готина :)
цитирай
8. cerise - :)))
21.04.2010 08:20
край, разконспирарана съм :)) Ден, изпълнен с усмивки ти желая, Принце :))
цитирай
9. compassion - Определено не е в Холандия тази виличка
21.04.2010 13:28
Такива сувенирчета си слагат хората, които са били на екскурзия в Холандия, а не самите холандци. Тук дървената вътрешна облицовка не е популярна, защото половината холандци ще скочат да протестират, че не е екологично (колко дървета са били изсечени, а? А те треперят над всяко дърво.) Виж, Делфтското синьо на плочките в банята, обаче ме разколебават. Сигурно това е къщичка на холандци, емигрирали в Норветия, например, където дърва в изобилие има, а холандците изпитват носталгия, та затуй са си взели малки нещица да им напомнят родината все пак. Абе, човек никога не знае с холандците. Те са много свободолюбиви индивидуалисти.
цитирай
10. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
30.04.2010 14:28
Ааа не. Не става. Аз къде ще си забия пирона за закачалката, а? Да ми излезе отвън....неее. Ми картината...тц. Искам си панела!
Това само на майтап де..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cerise
Категория: Хоби
Прочетен: 1520880
Постинги: 229
Коментари: 1212
Гласове: 6056
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031